Televisión

El Mobile espera fins a 50.000 assistents amb entrades promocionals a partir dels 21 euros

  • L'organització ofereix 30.000 entrades a partir de 21 euros per a professionals locals

  • S'esperen fins a 50.000 visitants presencials, 300 expositors i un total de 600 ponents

  • Seran importants les mesures de seguretat: per accedir-hi serà obligatori un test negatiu de COVID19

RTVE Catalunya
3 min.

Queden menys de sis setmanes perquè tingui lloc el Mobile World Congress, que se celebrarà del 28 de juny a l'1 de juliol a Fira de Barcelona. Després que l'any passat quedés suspès a causa de la pandèmia, enguany l'organització preveu un màxim de 50.000 visitants presencials i també molta audiència de manera telemàtica.

El MWC es proposa atreure professionals locals amb entrades a 21 euros

Entrades promocionals a partir de 21 euros

Una afluència de públic que es vol aconseguir gràcies a un paquet d'entrades a preu reduït per atreure els professionals locals. Aniran des dels 21 euros, sense comptar el cost del test de Covid-19 (uns 15 euros). Així ho ha anunciat el conseller delegat de GSMA, John Hoffman, com una forma de potenciar la visita dels professionals locals.

En concret, seran eran per a professionals -està per definir si de nacionalitat espanyola o residents en aquest país- d'empreses tecnològiques dels sectors de l'automoció i el transport; mitjans i entreteniment; consultoria; serveis virtuals; educació; comerç electrònic; finances i banca; governança i reguladors; internet de les coses; manufactures i serveis d'informació.

GSMA, impulsora de l'MWC, calcula que fins a 30.000 professionals locals dels onze sectors citats podrien adquirir aquestes entrades. Els qui ho facin comptaran, a més, amb un descompte del 50% per a les edicions de 2022, 2023 i 2024, segons ha explicat Hoffman.

Fins a 300.000 euros del que es recapti mitjançant aquestes entrades es destinaran a la recuperació de la ciutat després de la crisi econòmica i sanitària.

La resta de les entrades, les previstes amb anterioritat, també s'han abaratit per atreure més visitants. S'han retallat fins a un 27% el preu dels quatre tipus d'entrades d'aquest 2021, que oscil·len entre els 699 i els 4.195 euros, un tram que fa dos anys se situava entre els 799 i els 4.999 euros.

Edició "històrica", però marcada per les absències

El d'aquest any serà un MWC atípic, amb destacades baixes presencials d'empreses, com Samsung, Cisco, Sony, Lenovo, Intel o LG, a causa de la pandèmia. No obstant això, John Hoffman s'ha mostrat "molt emocionat" pel fet que l'MWC torni a ser una realitat després d'haver-se hagut de suspendre l'any passat.

Hoffman ha mostrat la seva satisfacció amb la Fira i amb Barcelona, fins a tal punt que ha dit entre riures que "tant de bo" l'MWC pugui seguir celebrant-se a la capital catalana fins a 2045, responent a la pregunta d'una periodista que ha dit per error aquesta data, perquè volia fer referència a 2024.

Format híbrid centrat en el "connected impact"

Els organitzadors han planejat un MWC híbrid, amb activitats presencials però també en línia: calcula GSMA que el 70% dels expositors tindran un espai físic al congrés -el restant 30% virtual-, al mateix temps que hi haurà ponents que intervinguin via online, unes xerrades que es podran seguir en directe a través d'una aplicació web.

L'MWC d'aquest 2021 se centrarà en el "connected impact" (impacte connectat), és a dir, en qüestions com la connectivitat industrial, la intel·ligència artificial, la innovació de les empreses emergents, la creativitat tecnològica o l'experiència dels clients.

El congrés d'aquest any ocuparà uns 100.000 metres quadrats de la Fira de l'Hospitalet, mentre que el 4 Years From Now (4YFN), el saló dedicat a empreses emergents, comptarà amb uns 400 expositors.

Noticias

Televisión

Radio

Deportes

Infantil

A la Carta

Playz